Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Το νέο ποδήλατο.

       
          Πρίν απο λίγες μέρες ένας ποδηλάτης μπήκε αντίθετα στον μονόδρομο που κινόμουν,και ευτυχώς απο τύχη αποφεύχθηκε σοβαρό ατύχημα εκτός απο κάποιες γρατζουνιές του φίλου ποδηλάτη.
          Την επομένη μιλήσαμε στο τηλέφωνο και μου διαβεβαίωσε ότι ήταν απολύτως καλά. Κανονίσαμε ραντεβού την Κυριακή για καφέ και να γνωριστούμε καλύτερα. Εκπλάγηκε όταν με είδε να πηγαίνω με ποδήλατο,όπως κι αυτός,στο καφέ. Του εξήγησα ότι κάνω ποδήλατο για πολλά χρόνια,ή μάλλον δεν το αποχωρίστηκα απ την παιδική μου ηλικία. Η έκπληξη συνεχίζεται βλέποντας το 20ετιας περίπου απλό ποδήλατο μου!
         Μα το ποδήλατο φίλε μου,είναι μέσο εκγύμνασης και αποσυμπίεσης απο την καθημερινότητα για μένα. Την μαγεία της ποδηλατάδας μου δεν θα την μεγενθύνει κανένα γκάτζετ με δισκόφρενα μπρός πίσω,αναρτήσεις,ανατομική σέλα..(βιβλιαράκι για τα σέρβις έχει?).. Φυσικά και μένα με έλκουν ορισμένα ποδήλατα που βλέπω..σε λίγο όμως θα μου αρέσουν κι άλλα...τι θα γίνει?
           Επίσης μου μίλησε για την σημερινή ποδηλατοπορεία στο κέντρο,με ρώτησε αν θα πάμε μαζί.Μάλλον το θεωρούσε δεδομένο..του απάντησα όμως ότι δεν θα έρθω,δεν συμφωνώ με όλο αυτό το κίνημα που έχει γίνει μόδα και πλουτίζουν κάποιοι με εισαγωγές, αμφιβόλου ποιότητας, ποδηλάτων! Δεν συμφωνώ με το κλείσιμο των δρόμων.."για το καλό της πόλης.." υπάρχουν πολλοί χώροι στην Αθήνα να γίνει μία "Γιορτή του ποδηλάτου",χωρίς να ταλαιπωρηθεί κανείς και να παρευρεθούν ακόμα περισσότεροι! Και φυσικά πάντα τηρώντας τους κανόνες Κ.Ο.Κ γιατί πληθαίνουν τα φαινόμενα ποδηλατιστών,χειρότερων απο τους οδηγούς μηχανών!
            Απόλαυσα την ποδηλατική μου βόλτα,με υπέροχο καιρό,καφεδάκι,μόνος βέβαια μιας και οι φίλοι μου ήταν στην ποδηλατοπορεία..


4 σχόλια:

  1. Μια άποψη που δεν είχα ακούσει μέχρι τώρα από κάποιον που αγαπάει το ποδήλατο. Δεν είναι ότι έχεις άδικο. Αλλά αυτή τη στιγμή το κατά πόσον δυσκολεύει το freeday (αν μιλάς γι αυτό...) ή οποιαδήποτε άλλη ποδηλατόβολτα την κυκλοφορία της πόλης ελάχιστα με ενδιαφέρει. Και αυτό γιατί πλέον νοιώθω τόσο μαλάκας όταν βλέπω όλο τον κόσμο να επωφελείται από το κάθε τι εις βάρος των συμπολιτών του, που δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να μην πάω στην βόλτα που τόσο πολύ γουστάρω γιατί είναι "αντιδεοντολογική".

    Κάλως σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδα τυχαία το ιστολόγιο. Το ονοματεπώνυμο του διαχειριστή κάτι μου θύμιζε, κάτι μου θύμιζε... Πάνε κιόλας σχεδόν 25 χρόνια! Από την ακριτική Πέτρα... Να είσαι καλά, Γιάννη. Θα σε παρακολουθώ εφεξής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Εξυμνος,σε ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ας δείξουμε εμείς ποδηλάτες τον δρόμο για νέες συμπεριφορές.Καλές βόλτες και προσοχή στον Κ.Ο.K.

    Γιάννης Βύρκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος Μνήμες που μετέφερες φίλε.. Να σαι καλά και εσύ. Ευχαριστώ.
    Γιάννης Βύρκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή